DELAD GLÄDJE

Med eller utan mig, så lova mig detta: Var alltid er själva till varje pris. Låt gårdagen bli morgondagens inspiration, lev för dig själv och se aldrig tillbaka med ånger. Inte ens för en sekund.

Cimon Lundberg

 

Jag tillbringar allt mer tid ensam. Försöker finna ett ankarfäste i detta hav av konfys och ovisshet. Försöker att finna frid i att vara jag. Försöker att reda ut mig själv och tvinna ut alla korn av sorg ifrån mina panikfulla nätter. Jag försöker verkligen, jag önskar att ni kunde förstå det. Den största smärta man kan uppleva är att ha insikt i mycket men makt över ingenting.

http://showbyjulia.devote.se/


Det är svårt att acceptera något som döden på en plats där allt ser ut och beter sig som om det är evigt.
Kristoffer Ahlström

JAG SKA GÅ IN FÖR ATT TA TILL MIG DESSA CITAT. synd bara att det första inte syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0