gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt tänkte ut en dialog mellan oss och allt, lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen oss och allt lampan släcktes i din hall

I fredags kom jag via NLT fram till att jag är rädd för jävligt mycket här i världen.  Jag är stressad, rädd för mörker å för att MISSA småsaker. I dag har jag emellertid gjort det som många psykteraputer och kuratorer skulle säga -  mött mina rädslor. Det började med att jag fick ett ryck och tog på mej stringtrosor i mörsesm efter 5 minuter hemma inser jag att det inte går, jag dör i dessa trosor och i vanliga fall hade jag icke bytt eftersom att jag då riskerade att komma försent men jag bytte och HÖR OCH HÄPNA - jag kom inte för sent!!!!!!!!!! Sedan, när jag skulle hem satte jag mig på en statsbuss. Bussar över huvud taget gör mig allmänt stressad och statsbussen är extremt seeeeg, stannar varje 50 meter typ och det är enbart kärringar som tar extremt lång tid på sig för att komma på med rolatorn och allt. ja jag är känslokall. bajs. sedan fick jag ut i skogen, i mörkret rätt in i det mörka. Ensam och sårbar. Vem som helst skulle kunnat hoppa upp och våldta mej typ men det HÖR OCH HÄPNA hände inte det heller....
aja jag ska icke va klyshig å bajsig å säga att man ska möta sina rädslor å skit. lev istället och tja, tycker jag nu att något är  tråkigt  är det ingen annan än jag som kan göra något åt det. THAT'S FUCKING IT!
HEJ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0