jag tog första bästa vägen ut

TJA!
JAG sitter här och har ont i magen, funderar på om det beror på laktosintolerans, nä det gör det ju inte för det sa doktorn, jag har bara IBS, men jag har tappat bört dom psykiska tabletterna så det blir ju bara värre å värre. kanske äre att jag har för lite sex istället? Kan man gå till doktorn för det?
hahah näeeeeh, så skriver man ju inte!?!?!?
Hursomhelst (världens bästa övergångsord), julen är nu slut och det är bra - trevlig fortsättning OSV. Imrn är jag skitsugen på å köra bil och förtära alkohol och ha lov och vara bakis. känns gööööt. Melissa HORNY fördriver min kväll också och jag älskar min dator <3, är nog det bästa som finnd, tangentbordet alltså, det bästa jag vet är att bara sitta och skita, höll det på att bli för det gick jävligt fort, skriva menade jag, utan att tänka, utan att känna att det tar. Jag skrev i min dagbok igår, för hand alltså, å fick skrivkramp efter en halv jävla sida - det är illa - det går utför, fan. Hmm, det var något mer, jo. Jag ska SÄTTA PÅ (ja de orden bara råkade bli med CAPS LOCK - de med) Kristofer Tranström och somna till han sedan. OCH jag har börjat läsa Albert Camus - Pesten, mest för att skryta om det, sedan ska jag låna Wuthering heights och vara ännu mera intellektuell och litterär (ngn måste ju vara det också, liksom). Innan jag kände dig och det känns sämre nu, ne du Melissa Horny - sluta bli så deppig OCH min brist på sömn är ett faktum nu typ. NATTEN <3. Så mycket dofter, vindar, ljud som inte finns, färger, mörker, jag älskar natten.
TACK.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0