rubbe

Jag har läst igenom bloggen. insett att den här hösten har varit förjävlig. att jag är 17 år och vill flytta till någon annanstans. att jag aldrig egentligen vill göra det jag måste. att jag inte känner mig fri, men att jag skriver en kick-ass krönika till lokaltidningen bara för att tro på mig själv. Låta någon tro på mig själv. Det har jag lärt mig av bloggen. men nu är det en månad kvar av 2011 och jag påstår att jag ska ladda upp inför 2012 eftersom att nu 2011 har varit så pissigt. ah sureBACON! de går inte ladda upp. det går inte att se ett år som en helhet. ett år kan lika gärna vara ett liv eller en timme. därför är jag torr i munnen nu. men jag skall icke ljuga elle förakta min fader men jag älskar mig precis just nu som jag är men händer det något är det enkelt att förlåta och inte glömma. aldrig glömma och aldrig älska: så ska man inte vara men så är jag: Man skall icke dräpa men jag skall icke älska för det är i många avseenden samma sak.
positivt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0