one of these days

jag skulle skriva klart engelskafanskapet men jag fick ont i hjärtat och öppnade min papperskorg på datan och upptäckte fina bilder.
en gammal bild på mej å Agnes. Resten av bilderna är bara på mig så ni som inte är intresserade kan sluta kolla.
jag hade långt hår i ettan och såg ut ungefär som alla andra men ja trötta på det så jag gjorde detta:
Klippte av till lite halvkort och var extremt söt. Men jag tröttna på det och gjorde det här:
Klippte extremt kort.
snyggt, yeah maybe, känner mig lite bitter å ambivalent just nu..
Därför avslutar jag med en sådan bild. Agnes är även med lite i bakgrunden som för att knyta ihop säcken.
tack för mej nu kanske jag ger engelskan en chans. tvn lockar emellertid mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0