vad poetiskt du uttryckte dej,

Ett mirakel som kallas kärleken ett miraaakeeel
hej hej hej tjej. hahah det sa ja en gång när ja skulle handla av en snygg kille på MQ. Ja såg inte först att han va dösnygg utan upptäckte det precis samtidigt som han sade "hejhej" då kollar jag upp och tänker säga hej men upptäcker att han var snygg så tänker att jag ska spela tuff och säga TJA och då blev det: "TJEJ". hehehe men det pinsamma är ju att jag sedan ska förklara det hela (tror inte ens att han hörde) och säger att jag börja säga tja men sa sedan hej så det blev tjej hehehehehe ska vi ligga typ???
he de ble inge me re som i kanske kan förstå....
i övrigt annars? Livet står still och det ska det fortsätta att göra. Jag ska värna om min intigritet och inte blogga och inte heller läsa bloggar. Vi hörs och syns .
DETTA SKEDDE NÄR EN GASLEDNING GICK SÖNDER!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0