Vi har ingenstans att ta vägen

Du är inte så fin men jag väntar på dej
jag har gjort en ny lista med bra musik på svenska. jag älskar det svenska språket.

bryter också mot min regel mot sociala medier och det känns tungt. haah

Grät förresten för första gången idag över det som hände på Utoya (stavning) för sju månader sen. Tänk att se sitt syskon bli skjutet, fyfan. 

Annars då? Jo tackar som frågar och Jag känner mig allmänt tom fast inte nödvändigtvis på ett negativt sätt, eller jo för nu kom det reklam på spotify, sån där reklam som aldrig tar slut. OCH Måilla i småland har haft varmast idag - 4,2°. Eggersund med.
Från och med nu Bojkottar jag aktuellt. och lägger mig på golvet och letar efter sprickor i taket.
ska läsa hela natten och njuta av att lukta ungdomssvett. 

säkerT,,,,, mws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0