all skit löser sig i slutändan

Det är märkligt det där med chips. Det har liksom samma effekt som alkohol, droger och typ sexmissbruk. Och framför allt LYPSYL! Har man tagit ett går det inte sluta äta.

Så var det idag. Och jag åt cirkus en halv pöse med Icas dillchips (gudomliga). Happ, sen fick jag ångest och kände mig fet. Springa kände jag att det var ju redan kört när jag proppat i mig så mycket skit. Så jag gick ut och gick en slöpromenad. För att kompensera upp chipsen tog jag två tvåkilos-hantlar. Jag orkade ca 500 meter. Sedan tröttna jag.

 

Hade jag skitit i att ta det där första chipset hade liksom mitt liv sett helt annorlunda ut precis nu. Jag hade orkat springa och min kropp hade varit full av endorfiner och lycka just nu. FUCK! Istället känner jag mig fet.

 

Hmmm, undra om det är lättare att sluta med droger än chips, eller varför inte sex? Det borde det ju vara. Fan, det här missbruket är ju inte sunt, hjälp mig någon?

 

Får googla på typ anonyma chipsholister....


död åt denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0