Frågar man ingenting får man heller ingenting veta - kom ihåg det!! sa dem på hjärnkontoret när ja va barn.

Vem är jag?

Hur får dom upp väskorna på ryggen?

Hur har dom fått dit stenarna?

Varför ser det ut såhär här?

Hur börjar livet?

Vem bestämmer egentligen?

Hur gör dem på vintern?

Hur hamnar man i Flen?

Vad händer om man pillar bort den här?

Är jag normal?

Varför åker kändisar tåg?

Hur byggde man Storkyrkan?

Hur fungerar en tunnelbana?

VARFÖR har alla Iphone?

Vart börjar livet?

Vart är alla påväg?

Hur vet man vad man ska göra?

Hur fungerar ett tåg, egentligen?

Är jag en männska?

Varför rasar inte allt?

Hur mycket kan man äta?

Är alla japaner från Japan?

Varför finns Frankrike?

När börjar livet?

Varför är facebook så viktigt?

Hur vet alla vart dem ska gå?

Varför finns det så många kyrkor? Vad gör en kyrka på dagarna?

 

Vad är en männska?

Varför är gammalt fint?

Hur kan Gröna Lund vara?

Vad vill alla?

Varför börjar livet?

Hur många barn får jag när jag blir stor?

Hur går en ledning sönder? Vad leder det till?

Vad hade hänt om inte Södertälje låg här?

Vad händer här på vintern?

Vad är en fråga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0