har man stor penis blir man framgångsrik.

Fördelar med stor penis:

 

  1. Mannens stolthet. Större penis väcker uppmärksamhet och ger respekt. Oavsett om det sker i bastu, omklädningsrum eller i sovrummet. Både män som kvinnor uppfattar det som en symbol för mandom och styrka.
  2. Att ha en lång, tjock, välutvecklad penis väcker en djup inre tro i sin egen sexuell potens, även en känsla av överlägsenhet och självsäkerhet. Det är ytterligare ett skäl till att börja med övningar för att förlänga sin penis. Det påverkar även mannens vardag, affärer och personliga liv positivt. Som regel är dessa män framgångsrika i allt.
  3. Ett större och tjockare könsorganväcker sexuell upphetsning hos kvinnor redan med sitt utseende. Kvinnor blir frestade till att ha sex och blir uppeggade. Allt detta blir möjligt tack vare en större penis.
  4. Större sexuell manöverförmåga. Större penis garanterar dig en omväxling i sexställningar. Det som förblir en dröm vid medelstor penis, kan bli verklighet efter en avsevärd tillväxt.
  5. Uppkallar starkare förnimmelser. Desto större penis, desto större är dess kontaktyta, dvs. den ytan som tar emot sexuell stimulans. Desto större penis, desto starkare blir sexuella förnimmelser både för man och för kvinna. Penisens förlängning ger båda parter möjlighet att uppnå en fullständig orgasm.

Penisens storlek är mycket viktig. Frågor om sin penis storlek plågar de flesta män. Metoden ”Att förlänga sin penis med 10 cm inom en månad” hjälper många män attrahera kvinnor och bli en utomordentlig älskare!

Gör din penis längre och tjockare i snabb takt, i trygg och bekväm omgivning – hemma! Du bestämmer själv hur lång din penis kan vara.




Sorry för otroligt perverst inlägg, men det här med penisförstoring har lixom etsat sig fast i min hjärna. Har lust å ringa företaget å fråga "i vilka 'affärer', mer specifikt är det som män i regel är mer framgångsrika i, med större penis".

 

Jag förstår inte. Tycker synd om alla killar som går på detta. Nästan lika synd som jag tycker om alla tjejer som kostar på sig manikyr 1 gång i veckan, men bara nästan. Eller är det bara jag som är dum?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag sitter här och skrattar så jag vrider mig!

Vart hittade du det här? Tror de själva på vad de säger???!!?!?

Man kanske blir framgångsrik om man ska bli porrstjärna men annars...nej. Men, som tur är: man är ju olika... och vissa kanske finner det trevligt med större penis.

Jag tycker i alla fall att det verkar sjukt onödigt och kör hellre på ett gammal uttjatat ordspråk: Det är insidan som räknas.

2011-08-05 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0