"Här skiljer sig föräldrar och delar barnen på mitten. Lämnar dom i villan och undrar varför dom dricker."

Mannen är den nya kvinnan 
Smink för män, avklädda män. 
Sex säljer 
Och.. eh.. 
Jag menar 
Bimbon blev förbytt med himbon 
You know! 

Snook 

Baby du knullar bra 
Du var, du var underbar 
Men jag, men jag tror att det vore bäst om du rullar av 

Checka chicks, dom ser när jag rullar upp 
Skräddarsydd 
Rockar aldrig någon gummisnodd 
När jag åker hem ska det vara bakifrån, sittplatsen, dummer! 
Jag är ingen karlakarl 
Jag må vara ung och dum men inte den, som är den som knullar runt 
Men du väljer ändå att kalla mig mansgris, 
shut the fuck up och sätt dig längst fram i taxin! 

Jag är ingen riddare på vit häst 
Ville du ha biceps kan du åka hem (ha det skitfett) 
Här är hanen som är sist i kön 
Med en överkropp som Mr. Burns 
Det är inte någon grekisk diskuskastare 
Så vad var det du missuppfattade? 
Du betalar taxin 
Tack den drar jag av 
Hörru du får ha det bra, okej (yeah) 

Ref. 
Jag har ingen alfahane honey, så du får sitta längst fram i taxin 
Det är inte lätt att verka manlig, så du får sitta längst fram i taxin 

Baby du knullar bra 
Du var underbar 
Men jag tror det vore bäst om du rullar av 
Baby du knullar bra 
Du var, du var underbar 
Men jag, men jag tror det vore bäst om du rullar av 

Jag är bara 1,77, och sanningen är; 
jag tjänar mer pengar på ICA än min rap-karriär 
Jag bänkar bara 70 kilo, sanningen är; 
jag är två sekunder från att va en one-minute man 

Vill du inte lägga dina hundra? 
Kan du hoppa av här och smöra för en dörrvakt 
Du är snygg och du vet om det 
Män är män och män är dumma, för de vill ju bara knulla 
Vem sa att det var lätt att vara man? 
Lyft upp ringen och sträck upp en hand 
Det finns många fler där ute som känner som jag 
Så när du hör det här ljudet är det dags att vända blad (yeah) 

Ref. 
Jag har ingen alfahane honey, så du får sitta längst fram i taxin 
Det är inte lätt att verka manlig, så du får sitta längst fram i taxin 

Jag kommer och ser ner på dig 
Sen när du ligger underst, dummer 
Stunden efter det gått är plågsam 
(då kan) Då kan du rulla av långsamt och göra det bekvämt 
För det här är ingen porrfilm 
Ta mina byxor du behöver inget korvskinn 
Eller string, för det slösar vår dyra tid 
Det här är nålen i min symaskin 
Ta det lugnt nu gumman jag vill va med dig 
Jag vill se dig som Gud skapade dig 
Du måste tro på dig själv idag 
För jag tänker inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna 
För jag är ingen kos-kille 
Måste vi låtsas det? 
Os-oskar é ingen riktig karl, besviken? 
Visst vi kan åka hem men jag sitter bak, ja jag sitter bak (yeah)


Ref. 
Jag har ingen alfahanne honey, så du får sitta längst fram i taxin 
Det är inte lätt att verka manlig, så du får sitta längst fram i taxin 

Ba-baby du knullar bra, 
Du var, du var underbar 
Men, men jag tror det vore bäst om du rullar av 
Baby du knullar bra 
Du var, du var underbar 
Men jag tror det vore bäst om du rullar av 
(Alltså du vet, det typiska är att hon säger så här) 
Amen ni män ni tänker bara på en sak
Egentligen skulle jag vilja säga att vi inte tänker alls 
Uh, uh, uh, uh! 

Snook! 

Baby du knullar bra 
Du var underbar 
Men jag tror det vore bäst om du rullar av

Happ finns mkt å skriva! Men PGA intergritetskäl (va påväg å skriva intergrationsskäl, sulle ju blitt jävligt fel) får gamle hederliga Snook säga allt. Bäst å va tyst. Visa lite vett. "För allt bös börjar efter halv 1". Lite kanske börjar kvart över med. beror på.. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0