HEJ!

Är inne i en liten depp i livet. Eller som kloka Blondinbella förklarade på radion imorses:

”Jag får min inspiration och mina idéer när jag är deprimerad vilket jag är var tredje eller var fjärde vecka. Då sitter jag bara hemma i soffan och äter choklad. Sen blir jag rastlös och mår bra. Då finns det massor idéer på saker jag vill hitta på.” Bra sagt Blorreberre.

 

Min planering av denna dagen var således att ligga i sängen och lyssna igenom alla låtar i ”vi var ju iallafall tillsammans en månad” lista. Vara lite deppig och kanske gråta lite över att jag inte har någon pojkvän (har ingen flickvän heller visserligen). Men nej jag ska inte lyssna på det listan. Jag ska istället se på den gamla filmen som går på ettan och käka upp en hel micropop alldeles för mig själv. Och ja, gråta över att jag inte har någon pojkvän. Ja. Ja. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0