ibland så

Under my coconot tree, spelas inte på radion, utan den där andra dåliga typ Erik Saade - hearts in the air! Den är skitdålig, allt med saade ä skitdålig. Jag sprang förut. ville ba springa ifrån allt. nu låter jag deprimerad och självmordsbenägen så när ja tänker efter ville jag nog inte springa ifrån något, jag ville nog snarare springa till något och det gjorde jag också. Backen i rådaspåret. Alltså, jag gillar rådaspåret. Asfin skog, och så, mycket svamp och blåbär och bra spår och trevliga människor. Men jag gillar inte backen och jag gillar inte att orientera i Råda heller. Antingen är man helt jävla vilse, eller så är man helt säker på vart man är men då är inte ens kära vän och orienteringsparter det och då blir det bråk istället. Det är dålig med Råda. Men annars är det bra. Hursomhelst vände jag vid backen. När jag sprang sprang sprang jag förbi en annan kärring, det var sporrande, fast hon sprang ju förbi mig sen så de va ju inte kul. Medens jag sprang var det också massor folk som försökte smyga i skogen, de ville inte att jag skulle se deras svampställen. Jag sade till dem med ögonen att ”jag är bara ute och springer, plocka ni eran svamp i godan ro”. MOHAHAH, På onsdag åker jag dit och plockar själv. Man är väl svensk. IN YOUR FACE! jag kommer hitta så inihelvetes mycket svamp och bli så jävla lycklig. Men men, jag tröttnade. Det var tråkigt. När jag kom hem kollade jag vädret och TV-programmet. Inte ett skit på TVn, så jag laddade hem björnbröder. Såg en burk på mikron också. Undrar vad det kan vara där i. Jag tänker att det kanske är chips, men är det det så kommer jag inte äta för jag är inte sugen på det nu eftersom att jag har varit ute och sprungit. Jag öppnar, det är chips, DOM DÄR FÖRBANNADE DILLCHIPSEN! jag äter upp alla, sen lägger jag mig i ett varmt bad och läser om vad fanatism är. Och nu är det Robyn på radion och det är en kvart kvar till rapport. Hon är ju bra iallafall, Robyn alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0