If you dont like me thats OK you probably cant read this anyway.

Månen är så långt bort

men jag är så nära

Ingenting i mitt liv är ängre torrt

och tyngden känns plötsligt lätt att bära

Natten är sval

vattnet smakar sött

Men ingenting i mitt liv är längre ett kval

och jag ser inte bara rött

Stegen är så lätta

Skorna är så sköna

för jag är mitt i detta

och nu ska jag äta en böna.

 

 


 

 

Hey, ja försökte iallafall va lite poetisk. de går ibland. när ja kom hem förut spelade grannen en bra gammal låt. ”how do I know it’s love?” gick den typ. förjävla bra fråga förövrigt så då gick ja in å käka en morot å hitta några gamla kondomer i garderoben när jag leta efter strumpor. jag fick för mej att ja skulle leta efter utgångsdatumet men ja upptäckte till min förfäran att det inte fanns något. eller aah förfäran å förfäran. de bådar la gott för mej i allafall. skulle ju vart stressande om de stod att dom gick ut typ imörrn. men då hade ja ju faktiskt en morot i käften som skulle funka. ja. och om jag nu skulle använt den där moroten - observera att jag säger OM - då stod det faktiskt en förklaring hur man går tillväga, visserligen på finska men det är la oviktigt. frågan är bara vad förhuden på en morot är???? hmmm.

 

men den allra viktigaste frågan här är nog vad förhud heter på finska???? haha äeh asså de finns så mke ja sitter å funderar på men aaa förhuden på en morot vad är den, eller vad är förhuden på en asså ja lampa? lampskärmen typ. asså allt borde ju ha en förhud tänker ja eftersom att det är ju där ifrån vi tjoffas ut en gång. aaa asså inte från förhuden kanske just precis men de e ju där nånstans i den regionen. förhuden kan nog symbolisera hela världens skydd, asså typ kläder, maskar, smink, sköldar(haha), och ja varför inte försäkringar. det skulle ju bli en grym reklamlogga. DINA försäkringar, lika självklart som din förhud. aaa eller nåt, eller om man är omskuren är den då man inte har någon förhud????? du ja får no googla re. happ så vare. då vare en dålig logga då.

hur får man på en kondom på denna då????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0