ja vill ba ha mer

En befinner mig i en dvala. Jag hör något som kittlas i öronen. För ett ögonblick befinner jag mig i tre världar. En där jag inte finns, en där jag finns och en där i mellan. Mitt medvetande trevar sig från läget emellan till läget där jag finns. Likt en bil precis då man hittat dragläget och ska gasa. Jag kör inte iväg än. Tycker att det vibrerande ljudet upphör. Jag trycker ned kopplingen igen, går på tomgång. Ljudet finns dock kvar och jag drar snabbt upp kopplingen och startar med en rivstart, men jag växlar inte upp till tvåan.

 

 


 

Aaah, å sen cykla ja ye stan å hämta mina nya glasögon. Dem är för starka. Sen åkte ja hem å bada me gunris, å sen gjorde ja  tonfisksallad och sen åt ja den å "jobbade" lite, sen var jag trött, sen körde jag bil, sen sprang ja ett halvt varv i spåret, fick ont i magen, duscha å åt. Sen skulle ja se på allsång, men då stängde TV;n av sig så då skrev jag detta å nu ska jag se på en film som jag laddade hem förut, det glömde jag skriva. Är sugen på något också, men vet inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0