Jag saknar dig.

Jag brukar tänka att det alltid är någon som ser dig. Alltid någon som ser mig. Vad jag än gör. Om jag är ute i skogen, sitter på toaletten, på väg till skolan, ligger och sover, ute i totalt mörker. Det är alltid någon som ser mig. Det kan vara vad som helst, en myra, en bakterie, en uggla, ett spöke, en stjärna, ja vad som helst. Men det är alltid samma som ser mig. Alltid samma själ som ser mig.

Jag tror att alla har en själ, som på något sätt vakar över var och en av oss. Vissa kanske lyckas träffa denna själ på riktigt, andra inte. Vissa kanske nöjer sig med att vara en själ och se över en annan själ. Men det spelar ingen roll. För sanningen är att du är aldrig, aldrig någonsin ensam.

Jag är aldrig ensam.


Kommentarer
Postat av: Linnea svensson

Mycket fint skrivet!!!!!!!

2011-08-29 @ 20:05:24
URL: http://totfd.blogg.se/
Postat av: Linnea svensson

Mycket fint skrivet!!!!!!!

2011-08-29 @ 20:05:25
URL: http://totfd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0