kuckeliku

"Jaa men imörrn börjar ju skolan, då är det ju kul å dra håret åt andra hållet kanske". Så tänkte ja igör efter att jag hade duchat å gått å lagt mig. "De blir ju skitkul, åh va mycket snyggare jag kommer bli", fortsatte jag tänka, sedan somnade jag gott.
Idag vakna jag å då vare inte lika kul längre. Mitt hår vill inta vara någonstans utan bara rätt in i ansiktet. funderar på å dra en: "å sen så bara ja klippte av mig de - ahmen fattar ni!!? Ja klippte av mig håret. Men de blev rätt bra faktiskt" (spotify-reklam för er som inte fatta). De vore faktiskt nåt.
Men de ska jag inte göra. Jag satta in skavande linser och nu har ja brått.
Är bajs.
De blir lixom svårt å leva upp till detta hela terminen!!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0