"lite lokalt i norrlandsfjällen" - va bra jag trodde det var globalt i norrlandsfälen

Libyen ställer sig frågan; Vart är alla andra fångar. Det fattas 10 000. Jaaa, du. Vart är ni?

Och livet utan vatten är svårt i Libyen, speciellt under ramadan eftersom att det heller inte finns något vatten i toaletterna.

 

Sveriges bistånd till Afghanistan bidrar till ökat korruption i landet.

 

Skolverket behöver extra personal eftersom att det är fler som söker lärarlegitimation.

 

Sverige behöver bli bäst i Europa på matte.

 

”Vi måste verkligen jobba med om vem som är professionell egentligen”

 

Jag kollar på rapport. Det är måndag och man har måndagsångest och är trött. Mitt rum är kallt. I morgon måste jag cykla till skolan eftersom att mitt busskort är borta. Eller ah, jag vet vart det är men har det inte och kommer inte få tillbaka det heller.

 

I Mexico har man hittat en stor massgrav. I möra ska jag klippa mig ännu mer. NICE.

 

New York klarade sig bra och man måste även evakuera hundarna.

 

Världsklimatet håller på och förändras men många tror inte att det beror på människan. Även fast halva USA har torkat i sommar.

 

Asså det där är ju bara teorier, anser jag. Men ändå. Det klart att det beror på människan tror ju jag. Uch, torkan på Afrikas horn är inte kul.

 

Inatt är det regn och lågtryck i norra Europa. Asså fuck, fan va patetisk jag känner mej. Hejdå. Och nej Ankan, du får inga mongobilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0