NAJJJJJS!

Herrejävlar, sikken pangad dag”. Är totaly slut! Och nu måste jag ha lypsyl också!

 

För att undvika att bloggen blir allt för kommersiell ska jag inte skriva ”Idag vaar det båtrace i Lidan och det var såååååå sjukt kul”. Dock har jag ju redan börjat inlägget helt fel, så jag börjar om...

 

 

Lidköping är en jävligt fin stad. Jävligt fin. Eller otroligt fin (om jag måste censurera i NLT?). Det finns sjukt mycket och säga och fortsätta, men fan (eller attans?) jag orkar inte, jag vill inte. Jag mår för bra. Men Lidköping är jävligt fint, och det har inget och göra med byggnader eller typ infrastrukturen, nej det är tack vare människorna. NI ÄR GRYMMA LIDKÖPING!!!

 

// Linnea Svensson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0