vänta snart är det jag som är kung

Alltså, mitt närminne är ju ett minna blott (haha). Jag minns ganska mycket av vad jag gjorde för typ en vecka sedan, en månad sedan eller ett år sedan. Men vart jag lade mina glasögon för 5 minuter sedan kan jag inte minnas. Men det kanske beror på att jag behöver få lite struktur på livet. Efter ett 10 veckor långt sommarlov har ordet struktur befunnit sig i bakgrunden.

 

Man ack, vad jag har saknat det!

 

S.T.R.U.K.T.U.R.

 

Jag ligger i sängen och klockan är inte mer än 23. Enligt min ”vanliga” dygnsrytm ska jag inte sova förräns om fyra timmar. Men jag ska inte sitta uppe i natt. Det är slut med det nu. Och det är nog bra. För det kan inte vara speciellt sunt att sitta och tänka, älta, skriva och lyssna på musik ända in på småtimmarna. Man tror att man är så förbannat klok, men det är man kanske inte.

 

I morgon står alltså klockan på 07:00 och jag ska gå upp och skriva och spåna på idéer då istället. Även fast jag har, tja nästan kli i fingrarna av allt jag skulle vilja få ut så måste jag stoppa det. Jag måste skapa självdisciplin och struktur. Då blir det förbannad jävla fuking asbra!

 

aah, vart fan är mitt lypsyl nu då!!!!!!!!!!!? Gaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0