även när du är pigg så ser du väldigt väldigt trött ut


I want you to love me, like I'm a hot guy

Keep thinkin' of me, doin' what you like
So boy forget about the world cuz it's gon' be me and you tonight
I wanna make your bed for ya, then imma make you swallow your pride


Fan, så kommer de en jävla massa jobbiga blattar, här nu när vi precis har kommit igång

med lite skönsåång här längst i bak i bussjäveln. Dem vet säkert inte ens vart Växjö (växsjö*,haha) ligger. Dem kommer bak till oss. Stojar och luktar blatte. Fy fan va jobbigt. Ändå kan jag inte rå för att jag blir lite nervös och biter av mig nagelbandet. Det gör svinont, men ja märker det knappt. Det blöder mycket. Så när en utav blattarna sträcker fram handen tar jag vänster. Det blir lite dumt. Killarna tar för sig, snackar på och det är jävligt enkelt.

Fan va fel jag hade.

”asså såhär äre rätt å uttala rätt på västskötska” (ja brer på min breaste västskötsta).

”Va sa du växjöska? Ä ni från  Växjö??? sa blattekillen.

”Tss, vet du ens var de ligger?? sa ja, me glimten i ögat givetvis. Ja ville ju inte medvetet träffa en öm punkt.

”ööh, ja Småland. Jag har faktiskt MVG i Geografi” Han fortsätter snacka om sina betyg och han är så inihelvetes stolt å re e jävligt fint!!!

Jag blev glad.

Eller asså lite dåligt samvete att man har sådana jävla förutfattade meningar om allt å alla. Men också, att jag - då fort jag fått höra att han har bra betyg och går ekonomiprogrammet - anser att han är en bättre människa.

Det är vidrigt, men det är fan så en svenne ser på livet.

(sry för jävligt fel skriven text. men har varit vaken drygt 19 h nu. BAJS go natt)


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHA, Växjö, bästa kommentaren efter getterna med gräsklippare, helt klart!

2011-07-29 @ 12:45:14
URL: http://aagnesaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0