Det är synd om Oslo också

Fy fan. När jag känner mej i behov av att sätta saker i perspektiv brukar jag googla på fattiga barn i Afrika endast för att inse att mitt liv visst är bra och det kunde visst varit sämre. Så gjorde jag nu med när ja kände mig skitdeppig, men fyfan. Torkan i Somalia/Kenya osv är den värsta på 60 år, men för 60 år sen fanns det ju inte lika många människor som det gör idag. Har aldrig blivit så illa berörd.
NI SOM INTE ÄR ILLA BERÖRDA KAN DRA.
Ni som vill göra något åt detta (små summor gör faktiskt skillnad sägs det) klicka på länken nedan å skänk en ca 50 lapp.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sa-kan-du-hjalpa-de-svaltande-i-ostra-afrika
I vissa fall kan det faktiskt bli MÖ bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0