jag önskar ja hade råd med penisförstoring.


Roland 25 år säger: De första resultaten kändes redan efter ett par veckor. Jag vill inte påstå att mitt ”vapen” direkt växte med hela 10 cm, men jag kände en kraftig tillväxt av den sexuella energin och mitt ”vapen” har liksom blivit kraftigare.

 

asså äre bara ja som tkr de ser ut som bilden är helt randomly taken från google.

 

Google som förövrigt är ett jävligt farligt ”vapen”. allt finns där. Från penisförlängning (jag googlade penis och tog "jag har tur" å sen klicka ja mej vidare - helt förlitat på att google ger mig rätt länkar). Sedan hamnade jag inte helt osökt på gratis porrfilmer.

 

Och fy fan. Asså alla - framförallt tjejer (!!) - borde nån gång i sitt liv tvinga sej själv att härda ut en ja säg 20 min lång porrfilm. jag klarade det inte, men nån gång. Då jävlar.

 

PORR ÄR VIDRIGT. DET ÄR FEL. Sånt jävla kvinnoförtryck. (hee)

 

En sexuppsats (novell!!!?) kanske kommer någon annan gång. Och alla bryyds, de e inte så svårt å hitta en pörrfilm, googla bara å sen äru där. LET’S SEE SOME FITS!! (fist???)



så här köt ser ja ut när ja köllar pörr!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0