KONTRASTER

 

har jag tänkt på idag. Kontraster mellan hur man känner och mår. Skillnader mellan hur man beter sig, beroende på vilken situation man hamnar i. Beroende på vilka förutsättningar man har. Ta kroppen tillexempel; den förbereder sig genom att äta(goda förutsättningar), kroppen använder maten på bästa sätt(förvaltning) och sedan skiter man ut det(slutprodukt). Bra metafor där Linnea. Det här kan bli något!

 

Idag har jag således varit på ja, bra humör. Så länge jag har haft folk ikring mig. Blir jag ensam kommer Tyst nu och andra tankar till mig. När jag vakna nynna jag helt oprovocerat på min egenpåhittade låt ”mitt liv suger”. När jag sedan ”städade” sa jag mitt eget motto - ”En dag - då kommer det bli bra”.

 

Men sedan åkte jag och jobba och tankarna försvann, jag kände mig upprymd och glad. Kanske var det för att jag hade tänkt lite negativt innan. Alltså jag hade ätit något i alla fall men inte så bra mat, men min mage förvalta det på ett bra sätt så att slutprodukten blev varken hård eller lös, utan helt perfekt. Enkel att få ut, så att säga.

 


Tips: ta aldrig ut linserna när du är kissnödig, eller ännu bättre, bli inte kissnödig. Kissa innan du blir kissnödig OCH allergiska besvär kan faktiskt vara sexigt!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0