saker blir aldrig riktigt som man tänkt ssej! å iblann räker de sååå

saker blir aldrig riktigt som man tänkt ssej!

 

 

”HAR DU BLOOGGGGG?????????!”

 

 

”åhh ja måste läsa den, du är så jövla snhygg#

 

”Fan du seer ut som Robyyyn” MUP

 

jag leter efter mina glasögon, me hittar dem ej.

 

Jag har rakat mina ben. Men vill det ej.

 

jag ligger i MIN säng, men vill de ej.

 

Ja klippte mitt höör, men vill de ej.

 

JAG har smsat MITT ”EX”. MEN VILL DE EJ

 

JAG HAR PÅ CAPS LOCK. men vill de ej.

 

Jag tänker klart men vill de ej.

 

detta är till dej Kicki å Vilma, men

 

Ja vill de ej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR EN BLOGG!!!! gilla

2011-07-27 @ 13:45:38
URL: http://vilma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0