The Best Thing In Life Are Not A Thing (ja ä cool)

 

Du ska behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad

fick jag lära mig på scouterna när jag va 10 år. Jag förstod aldrig vad som menades med begreppet din nästa. Nu förstår jag. Jag försöker efterleva det men det är svårt som fan. Det är det och jag tänker inte vara klyschig och säga att alla människor är lika mycket värda och blablabla för det är vidrigt att ljuga. Jag tänker inte vara klyschig alls.

 

Eller jo jag måste ju vara det(vitsen med detta inlägg), för idag nådde en av alla dessa klyshor fram till mig. Jag behandlade inte min nästa som jag själv ville bli behandlad, det går nog inte. Jag sket istället i allt som hade med andra och göra och var ego. Tänkte bara på mig själv och jag framhävde mig själv ja, på ett sätt som jag vill bli framhävd. Jag kände mig självständig, nöjd och säker. Det fungerade jävligt bra för

 

Jag såg mig själv så som jag ville att min nästa skulle se mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0