hejjj

1. jag gillar ne älskar å va vaken på natten, men trots de går ja å lägger mig typ 9 på vardagar. Man måste ju va pigg å prestera i skolan.
2. jag mår illa av att folk ändrar relationsstatusar, men trots det gjorde jag det själv. en gång.
3. Jag gillar inte när man är betygsfixerad, men trots så är jag själv ganska besatt av att få, tja, högsta betyg i typ allt.
4. Jag tycker att mamma är bäst, men trots det skriker och bråkar jag med henne
5. Jag säger att jag gillar sex, men ärligt talat - jag vet fan inte
6. Jag säger att jag vill bli journalist, korrespondent, blablabla, men ärligt, jag vet inte
7. Sitter någon ensam på ett bord ber jag den inte att sitta med mig.
8. Jag är inte genomsnäll, jag är ärligt talat ganska rutten.
9. Jag säger att jag gillar å va ensam, en typ lördagkväll, få tänka, filosofera och skriva, men fan va jag hatar det!
10. Jag är livrädd för döden! så fort jag tänker på den vill jag gråta, spelar ingen roll vems död det är, jag är livrädd. Och när jag behöver få perspektiv i saker och ting (typ som jag gjort denna söndag) då är det döden jag tänker på, och jag hatar att det ska behöva va så. Att jag ska behöva vara så inihelvetes beroende av döden.
11. Jag önskar att jag levde i Brasiliens djugel och byggde kojor i höga träd.
en söndag, en kvällslista. Brainstorma. Tror jag ska göra en ny blogg men som heter kvällens listor. Där jag bara brainstormar. Från en sak till en annan. Intingt. Insikt. men viktigast av allt - alla lika alla olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0