ja vill ha röv

hepp nu har bloggen blivit alldeles för djup igen! ja är ju inte det egentligen kanske.

 

Hursomhelst, jag har en såndär "jagbarasurfarruntsöndag" och inte helt utan min förvåning hamnar jag på det här med penisförstroring igen (hehe). aja jag tycker nog bara den kulturen är facinerande och sennnnn, ja sedan alltså ska jag kanske ta upp funderingarna kring varför inte världen är god? Hmmm, kan penisförstoring vara svaret,,, kanske kanske kanske men ja faktiskt`! att man överhuvud taget bygger upp eller ne att det över huvud taget finns ett ideal kring hur en penis ska se ut, det gör ju världen ont.

Är porr ont då? Det ska jag fråga kära religionsläraren om imöra. Vad tycker Gud om porr? Varför skapade Gud klitoris? Asså shit jag är ju visst djup såhär på söndagskvällen. Finns massor å fundera kring....... Vad tycker Gud om sexleksaker? Vem skapade sexleksaker? Är sex något gott? Hur förklarar Gud en våldtäkt? Är meningen med livet sex, kanske? Vad är njutning? När njuter man? varför njuter man? hur njuter man?  SHIT ASÅÅ!

 

>This can be awesome !

 

Nej, jag går nog tillbaka till Tranströmer, ändå. Han känns mer liksom down to earth.

 

hehHEHE



Kommentarer
Postat av: Annika

Djupt, riktigt djupt!

2011-10-16 @ 20:44:27
URL: http://annikanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0