pres

NU ligger jag i sängen i ett kallt rum under ett varmt duntäcke och sådär lagom mjuka kuddar. ASGÖTT. De enda som är störande ä att garderoben ä öppen, men ja orkar inte stänga ren.

 

Asså, jämt när det är sådär typ två dagar kvar innan ja ska få mens blir ja så jävla hungrig och på onsdagen där brukar de bli att jag äter sisådär en halv chipspöse te mellanmål. De jävligt gött, men fyfan va illa ja mår nu. De e precis som att man är en annan människa när man äter alla dessa chips å ä glad, men sen när man kommer tillbaka till verkligheten blir man ännu sämre än man va innan.

 

Aja, jag ska vila lite nu............................. å tack alla som tycker jag skriver fin (när ja gör de då), de blir ja gla av. PÖSS


Kommentarer
Postat av: Annika

Det bästa som finns är att ha sådana där perfekta fluffiga kuddar under ett mysigt täcke! :) haha

2011-10-19 @ 20:01:02
URL: http://annikanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0