tigg rimmar på???????


Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå

Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont


nu har låten gått på replay i makabra 1.5 timmar. Har jag en reflektion? Ja. Den handlar om hur man ALLTID tänker på konsekvenserna. Men också hur man ALLTID skiter fullständigt i konsekvenserna. En handling hit och dit, vad ska det spela för roll? Ingen, inte när man är mitt i det iallfall.
Men när verkligheten kommer ikapp en: Då inser man att, ja det har lett till något ont men det kommer faktiskt leda till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0