ajj!

Jag var på ungdomsmottagningen i Lidköping här om dagen. Hade bokat tid så jag var la där 5 minuter för tidigt typ. Går in det sååååååå otroligt stelt möblerade väntrummet. Typ röd soffa och små gråa pallar. I mitten av rummet kan man få ta ett glas vatten i en plastmugg (undrar hur länge DET vattnet stått där typ???). Det luktar även bajs.
Ahhh, men till råga på allt så tittar jag ut genom fönstret och upptäcker, denna EXOTISKA (EROTISKA???) växt! ASSÅ va i helvete ungdomsmottagningen!? Osäkra tjejer kommer till er, som är typ lite smått osäkra hur det där med sex fungerar, tjejer som kanske vill prata, eller tjejer som kanske rent ut sagt gillar att ha sex. Men det spelar ingen roll. DENNA VÄXT ÄR SÅ INIHELVETES FEL PÅ ETT STÄLLE SOM UNGDOMSMOTTAGNINGEN! Asså jag, typ AJJJJ! ja jag var nära på att vända och lovade nästan mig själv att aldrig mer ha sex. NEJ, SKÄRPNING! sånt här ska vi inte behöva utsätta oss för. PUNGT!! (medveten felstavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0