black and yellow black and yellow

I just did a very strange but ack så normal thing (för mig.)
Sitter å räknar lite på fördjupningen i Matte B boken. Förbannat kul fördjupning måste jag få säga. Men sen tröttna jag , tog fram franska boken (oviktig detalj). Plötsligt känner jag för att bli svart. Jag tar fram nagellacket som står bredvid och målar tumnageln svart. Men nej, det känns som naglarna är en så liten detalj.
Vafan, tänker jag och målar underläppen ed svart nagellack. Jag vill lixom vara svart. Det svir te som faan, smakar bajs och blir törrt. Men ack va häftigt!!:
tröjan är förövrig pappas otroligt gamla och
HUR FAN SKA JAG FÅ BORT DETTA NU. Nagellacksremover på läpparna lockar ju inte direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0