DU FÖRSVANN SOM EN VIND!

 

Idol och jag är skitnödig. Måste hinna bajsa innan Nyhetsbyrån. Men DU! Jag höjer TV;n och tar me mej datan in på dass. Jävlar effektivt!

 

På tal om bajs. Skulle vilja pålysa (öööhm, jag tror jag menar upplysa) alla om hur sexig man är när man är täppt i näsan. Det känns liksom som att hela huvudet väger ett ton. Eller som att någon har skjutit en älg och sedan gröpt ur den (vidrigt) för att sen sätta ren på mitt huvud. Ngn som blir lite sugen? Hallå någon? Liten ... Kanske?????

 

Sen när man inte känner smaken eller lukten(bajs) av något är ju också charmigt.

 

Äeeh, men just det. Tjejer bajsar ju inte sa en klok trea idag. Vad bra!



Asså, vadå försvann som en vind? Kan en vind försvinna? Finns inte den alltid kvar på något sätt? Eller asså. Äeh, vafan Lasse Stefanz, Jag tror allt ni är för djupa för mej!
Men tack för skitstunden! (hahah de ble inge rött sträck under det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0