gdvfhiozlvkn

ja läste min kära väns blögg. Ho skrev om hur man sa motivera sig te å plugga! Tack, de behövde ja faktiskt idag.
Nej det var inte det jag skulle skriva utan jag sulle skriva att du har fel. En sa inte tvinga sej själv te å plugga utan göra för att man vill. Ja hade osså en lista idag, men fan jag kände inte FÖRT!!! så ja har köllat på OC och ja längtar som fan tes ikväll för så sa ja se på Remember Me ( agnes tipsa - film passar bra idag liksoM! ) och ÄTA CHIPS!!!!!!!!!!!!!!!!!
var ute och försökte hitta svamp förut osså men de fanns inte en enda jävla svamp.!!!!!!!. aaah men nu är jag lite härligt dubbelmoralig och pluggar historia ändåå..........................
och detta kan nog vara det bästa blogginlägget från mig ever.!
bTW ( en kul grej) ja skicka in en sexnovell till P3 en dag och dom ska publicera den;P. Hhahhaha dem fråga om dom skulle skriva under med Linnea eller en psedonym ( eller vad det nu heter/stavas) dDe ä ju kuk! Ja ska skriva en till sen  å äta äppelpaj! HETTT!!!
!!!!! snygg tjej som inte har så långt hår längre!

Kommentarer
Postat av: Agnes - din kära vän

haha, jo jag kände faktiskt för å tvinga mig själv att plugga idag, så jag fick det gjort, men annars håller jag med dig, känner man inte fört får man ändå inge bra gjort :)



remember me it is asså, jag ska dock äta popcorn, hare gött, pusshej!

2011-09-11 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0