ja

 

Every night in my dreams

Jag cyklar. Helvete vad jag cyklar.

Jag cyklar inte fort eller tar i eller så, men jag cyklar på ett sätt som får bära eller brista.

bära eller brista.

Som så mycket annat

som allt,

 

I see you, I feel you

Låt. Dag. Hej.

Jag är i en annan värld. I ett annat land.

På en annan planet. En annan atmosfär, jaja.

Jag leker dr Phil men det blir bara en parodi.

en parodi.

Som så mycket annat

som allt,

 

that is how I know you

Man kan inte bara...

nej.

det går inte. det är fel.

fel.

Som så mycket annat

som allt,

 

go on

År det pedalerna eller hjulen som tar mig framåt?

Vad är det som någonsin tar mig framåt?

det är varmt, men jag vill ha höst och kallt.

kallt.

Som så mycket annat

som allt,

 

near, far, wherever you are

det var en gång

och den var fan inte grusad

den var som mosad sand

och regn

och sur

Som så mycket annat

som allt,

 

I believe

Och det var inte en gång

som var asfalterad och klar.

Färdig att äntras

den var gjord för mig, och mina hjul

min korg.

och mina pedaler.

Mina ben.

 

that the heart does go on

 


där kom den . inspirationen. Utlösande faktor? Ja/Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0