jag ligger gömd under löven

Jag ligger gömd under löven

jag ligger gömd under snön

Jag har fastnat med händerna i marken

i minnet från en mardröm

Jag försöker men jag förlorar varje gång

antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom

Jag skulle förstå om du ändrade dig

och vände om

Åren går in i varann

och jag inser att tiden är kort

Årstiderna smälter samman

Och jag vill minnas det

jag en gång glömde bort

Och du som gått vid min sida

säg mig, verkar jag tyngre nu

Jag har varit så trogen, det jag tror på

och hållit på förlåt som längtat ut

Om du lutar dig mot solen

om jag lutar mig mot dig

Jag blir bättre med tiden

om du har tålamod med mig

 


 

Vissa texter tror jag är meningen att dem ska komma till mig. Den här bara dök upp på Spotify när jag loggade in. Träffade direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0