kvar i nåt jag lämnat har gått i terapi sen klockan 3

HEJ BLOGGEN! Jag tänkte att jag skulle tipsa om lite olika frisyrer som man kan ha vid olika tillfällen. Observera att jag har kort hår så dessa kan ju med fördel läsas igenom av alla er läsare med kort hår!
Lite rufsigt sexig med tungan utanför munnen. Denna look rekommenderar jag då du känner dig lite extra busig och kåt.

Även denna är lite wildandceazy. Men jag tycker den passar de flesta tillfällen. Fest som vardag. Jobbintervju som dagisfröken.

här har vi partyfrissens nummer 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller dagens efter knullrufs, asså det beror på hur man ser det.! ´


Om man hellre känner för att rama in ansiktet på ett snyggt sätt är mittbena att föredra. Men med lite volym i bak. Passar då du vill se proper och duktig ut.

Här har vi däremot en lite mer klasisk frisyr. Funkar perfekt på middag hos mormor tillexempel.


SEXXXXY MAMA! Behöver jag säga mer!??? ALL IN FÖR FAN!


Detta är kanske ursprungsfrissens som man strävar efter. Men vrir en på huvet minsta lilla så åker det ner igen. Men skitsamma. JAG ÄR SNYGG I ALLT!


ngsldkxkfsädönbfkdz


När man inte vill SE BRA UT.


om du känner att du vill ha full koll på vart håret just nu befinner sig!


EXTRA HÖG!

när man är bajsnödig!

SÅ NI som påstår att man ska ha långt hår för att man ska variera sig har feL! 


Tack nu har jag bjudit på mig själv! gud  vad rolig jag är. Sorry jag känner mig inte rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0