steve å pete

jag dricker äpple å äter mjölk, eller äter mjölk å dricker äpple. öööhm. diffrent shit, same name. gott.

en dagbok under andra världskriget blir film, man hade det bra då.

jag ä på ett märkligt humör, precis som att nåt ä på väg att hända. nåt stort. Haha, sen när!? sais who!?????

röv, vill länka detta:

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3940&grupp=12553 a lyssna på novellerna.¨

lykke li ä bra.

bajs ä no de populäraste ordet som kommer ur min käft. jaha.'

samt jag är inte på byggdegårdsfest men gillar å va naken me mej själv. vill inte förneka sårbarheten, vill inte vara falsk, vill inte behöva vara "djup".

Men filsbäcks badplats ä ju grund.

bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0