adjö.

ikväll lyssnar jag på Kent, ser på vädret, har träningsvärk i magen, se på vädret (1:a maj ska det bli fint!!!! vandring/första badet ftw). har en timme att döa nu. egentligen två. jag väntar på debatt och fråga olle-dokumentaren. lista på saker jag skulle kunna göra: räkna matte, skriva uppsats, städa, göra franskaläxan, duscha, skriva ett CV, göra en annan läxa som ä svår att förklara. jmm. jag ska nog göra det sista. sedan ska jag lägga mig ned och njuta av att vara jag. ska kanske börja skissa på en tatuering också. Eller så skriver ja en dikt.
Nä, jag ska se på "livet efter Utöya, kommer lipa mängder. En av dom som överlevt är så fruktansvärt lik Jean Banan. vet inte om det är en slags satir? tack, hej :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0