de va ingenting litet utan någonting stort som kom upp ur marken där vi inte fanns,

jag är sysslolös'
hela eftermiddag har jag vankat av och an och ätit ost typ. å räknat lite matte. men ja kände inget flow. alls osså regnar det. måttligt. jag ska iaf på spinning nu å köra ett styrkepass sedan. ja hatar alla som bloggar/twittrar om träning och mat, bara för att va bättre än alla andra!
HELLOO här ä jag!

regn kan vara mysigt

I sommar ska jag se på film varenda regniga dag. åh, hopppas augusti blir sådär genomregnig, så man bara kan sitta inne å genommysa. med en film å ett pussel typ. Seriöst i somras pussla jag som  en jävla galning.
sjukt.
har levt på en femma denna månad. men kommer spräcka det nu.. jao
ska fylla på mitt gymkort liksom bara för at spinning ä kul
har kommit på att om ja kör spinning 2 ggr i veckan (ons å sön) å springer 2 ggr, ( Tor å lör)  kommer ja få tebaka min beffiga kropp, ni vet bilden ja la ut som min vän ankan tkte va fin.
YTJJOOOO BRE!

och hon väljer en random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0