du ger mig bröstmjölk

ä nåt fint man kan säga till någon.
"Nu är timmen slagen", säger morsan när klockan är halv 8 och ska se på rapport. Det är nog sånt man kommer sakkna när man flyttar hemifrån. Jag känner mej så jävla mycket emellan. bara liksom EMELLAN. asså typ som om att man klämt in en femkrona i nåns anus, å ja ä femkronan asså, får kämpa som fan för att komma ut ur den röven, det kommer inte gå! Jag måste ha syre! jävla fan!
Jag fick reda på att jag är väldigt allergisk mot hundar och katter också. In your face. bort med alla hundar. NU. ska nog starta ett såntparti. Anti-djur-partiet. haha undra hur mke skit jag kommer få då. 

Ikväll är det bra på tvn. Debatt HANNA WIDERSTET,,, hehe osv. jag HINNER INTE plugga idag de ä ju ett som ä säkert. moahah,

OCH Offe och Poffe har gått vilse i den ljusa skogen. Den är så jävla ljus så dom ser ingenting, bara poffe rå som har en pöse på huvet, men de spelar ingen roll när offe liksom inte ser, så vi får se när dom kommer tillbaka.
ADJÖ! FARVÄL, gomorron, gomidda, gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0