Minimalen - jag gillar inte kent men kan inte sluta lyssna

hejsan alla! jag är så jävla dålig i magen nu igen. hela jävla tiden! ä lite frösen å lite vlösen också.
kentlåt som kom som ett post på brevet så att säga.:

Jag ser allt jag kastade bort
Min rättframma ursäkt är livet är ovanligt bra
På att hinna ikapp det man slängt
Babyface tror på sin tro på sig själv
Men den ska du förlora igen
Igen

En gång tänkte vi på resor
Kort varsel bara ge sig av
Där varje flygning blir en snabbkurs i att gå under

Jag såg dig i parken sitt rödaste hår
Lukten av snöfria gräsmattor våren
Kom som en storm i April en enorm
Känsla av frihet tyngre än sorg
Den ska du förlora igen

Du är en vän jag lärt mig sakna
Du är en dröm under konstruktion
Jag låtsas sova men är vaken när du smyger in

Och vi kom aldrig iväg till Memphis
Blev ingen pilgrimsfärd till väst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0