purityyyyy!

hahhaha
robin tipsade om en film på sin blögg - teeth. den lät fett spännande så ja ladda hem den. tänkte att jag ska göra en liten so long-resension utav den, då det är något utav det roligaste jag någonsin sett!!!!
det börjar med att huvudpersonen, en sjukt ful tjej skriker PURITY (renhet) för en slags församling och håller ett föredrag, äh fan jag orka inte så jävla keff ändå. 

HAHAHA, men de ja skratta åt va att den här tjejen blir kär i en kille osså åker dom till ett sälle å badar, men sen vill han ligga med henne osså skriker han ut: "snälla, jag har ju för fan inte runkat sen påsk". haahhaha så jävla skön kommentar. så ska jag med säga om ngn inte vill ligga med mig, de borde ju hjälpa :P 

AJAm hursom helst så får han in snöppen på nåt jävla vänster men sedan när han ska dra ut den visar det sig att den sitter fast och när han väl får ut den så har han ingen snopp längre. för den ligger på grottans golv. och hahaha, ja vet inte men så jävla kul för snoppen såg ut å ha sn jävla kladdig konsistens. 

2 dagar senar åker tjejen tillbaka till grottan och upptäcker till sin förfäran att en kackerlacka äter på snoppen. sedan åker hon hem och tar fram sin biologibok där bilden på hur en vagina (för att använda fint språk) ser ut.
Och nu sitter hon hos doktorn. 

Asså serri!?!? den här filmen är allmänt skev? Va fan ä budskapet? Och varför finns det människor som vill förneka sin kåthet och sexualitet!! Nu kanske mina aningen kontroversiella åsikter kommer fram här, men snälla Jesus (gud) du skapade ju iss för fan med den sexuella driften och av nån anledning gjorde du det ju gött också. tro fan att man ska få ligga lite innan man gifter sig, lika mycket med andra som med sig själv eller något hjälpmedel. hehe... att förneka sin sexualitet är som att inte äta. man kommer döööööööö! tack film. Nu ska jag se på fortsättningen.
hhahaha killen säger detta, han som inte har runkat sedan påsk! stackare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0