sätt på jöback så lovar ja att du kommer. hahaha

har 6 minuter kvar på spotify.....
tänker på saker jag inte förstår....
Peter Bögback säger att jag ska säga vad jag ska säga och att jag ska göra det nu. 

jag läste första kapitlet i första boken av harry potter en natt för en tid sen. det var rätt märkligt för ja minns alla ljus å sånt-å alla läten. även fast det säkert inte stod något om det.
Just det. jag såg en dalmatin idag. den va väldigt fin. och hans ögon liksom smälta in i hans prickar och det vita bröt av. Begreppet svart på vitt blev på nät sätt konkret där på trottoaren i blåsten. 

Nu ber Kent mig om hjälp och jo tack. men jag är mer en sån som refererar till texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0