the last song off Folke

KAP SLUT:
Hej, folke här. Det var ett tag sedan. Men jag måste få tala ut om en sak med er. Jag och Linnea, som driver denna blogg har precis tatt ett glödhett bad tillsammans. vi diskuterade framtiden och plötsligt började vi lyssna på Westlife. och inte vilken låt av westlife som helst utan skivan från 2001 som Linnea fått i julklapp och låten "I wanna grow old with you". Linnea säger då att hon vill få den låten spelad på sitt kommande bröllop. Jag, Folke vill också det. Det blev alldeles för mycket sammanträffade, så jag bestämde mej för att kliva ur badkaret. Blotta min egen nakenhet, sjunga några rader ur Kents 999:

är du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkar
Du har gåshud för du fryser är det här det bästa livet hade att ge?
Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar


Jag valde sedan att försvinna ur Linneas liv, kanske för gott, kanske kommer jag tillbaka. Kanske nämns jag i en framtida bok. Kanske kommer jag någon gång finnas på riktigt, i fyisk form. 

Vid Linneas sida. 
Jär du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkar
Du har gåshud för du fryser är det här det bästa livet hade att ge?
Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar
Read more: http://artists.letssingit.com/kent-lyrics-999-l9g896h#ixzz1sJtD8YYx
LetsSingIt - Your favorite Music Community är du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkarär du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkar
Du har gåshud för du fryser är det här det bästa livet hade att ge?
Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar

Read more: http://artists.letssingit.com/kent-lyrics-999-l9g896h#ixzz1sJtTcJKr
LetsSingIt - Your favorite Music Community
är det alltid längre kvar
Read more: http://artists.letssingit.com/kent-lyrics-999-l9g896h#ixzz1sJtD8YYx
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0