till himmelen

här sitter jag och är kissnödig och oproduktiv. dock känner jag mig extremt jävla kreativ.





jag vill måla himlen skarpt orange och sedan klippa ut skeva hjärtan och klistra fast på de jag tycker om. Sedan vill jag gräva i marken efter glitter och kasta upp glittret i luften så det kommer för alltid finnas kvar där. Jag vill skapa en fiktion, till alla i hela vida världen. Jag vill göra mina ambitioner konkreta och upptäcka ny, gammal musik. Jag vill hitta nya färger som kan skapa världsfred. jag vill skapa frid genom mina oberäkneliga färger och genom den osynliga luften. Jag vill vara i mitt eget periferi, jag vill vara allra, djupast, längst in i min själ. Jag vill få megalomani följt av hypermani och sedan, sen, sist; är jag berädd att återvända hem igen.




Inget av detta gör jag, utan sitter här och är kissnödig och oproduktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0