thailand från 5000

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej. idag har jag tänkt lite på moralen i krig och varför man och så och om det kanske inte alls handlar om utan ett visst behov. Jag menar, människor kan bli osams trots att dom inte har något. Och man kan ogilla en människa även om man har allt. Fast nu ljög jag, jag har inte alls tänkt på det här idag. Jag bara skrev det för att jag ville att ni skulle tro det. jappjapp. Imöra ska jag eventuellt få ett samtal som kan ta mej till Stockholm och jag vill verkligen gå dit. vandra med mig själv i gamla stan och ha det vackert. Drömde om det inatt och det var soligt. och jag vakna helt genomsvettig som vanligt. helg. jag har sett tre filmer och umgåtts med min morsa. Det var både dyrt och heligt. Jag lovar.
vackra älskade Stockholmo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0