förövrigt -

Himla synn att blogg.se har gjort om så ni inte kan se världens grymmaste låt som jag länkade. 
min mobil har gått sönder. 
det är egentligen inte en så jävla big deal. 
jag har en gammal som fungerar att ringa och smsa med. 
Men,, fan. 
jag kan ju inte låta bli att se det som ett slags tecken. hatar att jag ska se TECKEN i allt! 
jag har ont i huvudet och mobilen går sönder. 
visst betyder det att jag inte borde vara här? visst? 
min 6 år yngre granne sa jämt så: "visst", när han egentligen borde ha sagt "eller hur". 
jag kan inte vara här när mobilen är trasig och mina bihåler snart sprängs. 
det är ett tecken. 
nähä, ni tror mig inte? 
motbevisa mig då! 
för mobilen lyser rött.
röttröttröttröttröttröttröttröttröttröttröttrött
 
hur länge dröjer det innan du blir trött? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0