agnes ville ha fortsättnig och jag (Folke) levererar.

KAP ?
Det är Sune på TV:n. Men inte den där riktiga bra Sune, utan den tecknade. Jag gillar inte det och bara därför vägrar jag livet idag. vägrarvägrarvägrar. men ska träna fotboll sedan. inte för att jag tycker det är kul. Mer för att jag måste. Dels det sociala och träningen, man måste vara snygg. Jag har många konpirationsteorier som jag inte vågar dela med mig av, men skulle vilja.
KAP 4573
Jag kanske är bög. Kommer folk hata mig då? Är mitt liv överflödigt? Borde jag söka till Idol?
KAP M
Sjöng en sång och önskar att jag hade en bror.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Folke, ja är ditt största fan!!

2012-03-04 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0