bögkukfranska

vet inte om det syns men jag kan knappt böja mitt stackars finger eftersom att jag bet bort lite hud där förut.


Japp jag hade 40 min ja tänkte plugga på men de blev att ja döa lite tid ist, men det behövs med ibland. vet ni föresten att donk i lidkp är stängt för tillfället. jag blir ledsen. jag vill ha donk, men i skåpet har vi faktiskt chips och det anser jag mig själv vara värd. annars då? Jo jag har ett fullspäckat schema. Nu ska jag koka te och göra macka, sen ska jag se på en dokumentär om de stackars Somalierna för att få lite perspektiv på saker. sen ska jag mysa med chips till nya aktuellt, sen ska jag göra en apelsin å se på korrespondenterna som kvällen till ära handlar om nomader.

Passar bra då det skulle vara kul att bli en sådan. Eller en sektmedlem. Nu ska jag googla ricinolja tackhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0